NU se percepe coplată pentru niciun serviciu medical în contract cu Casa de Asigurări de Sănatate (CAS)
Asigurații au dreptul, de la data dobândirii calității de asigurat, la pachetul de servicii de baza în caz de boală sau de accident, din prima zi de îmbolnăvire ori de la data accidentului și până la vindecare.
Programările se pot face la telefon: 0236.468.747, sau pe site : https://diamedobesity.ro/programare-online/
Externarea pacienților se face după ora 13:00 a fiecarei zile, pacientul primind la externare o scrisoare medicală eliberată de către medicul curant și adresată medicului de familie în care se înscriu informații despre:
-evaluarea stării de sănătate a pacientului la momentul externării;
-indicațiile de tratament și supraveghere terapeutică pentru următoarea perioadă (determinată conform diagnosticului):
-recomandări privind regimul igieno-dietetic de urmat;
-recomandări privind un stil de viață sănătos;
-dacă este cazul, se recomandă îngrijire medicală la domiciliu, servicii ce pot fi oferite de furnizorii de îngrijiri la domiciliu.
Pe lângă scrisoarea medicală se eliberează la externare:
– biletul de ieșire, întocmit de medicul curant;
– rețeta compensată/gratuită dacă persoana este asigurată;
– concediu medical (la cerere – se eliberează numai în baza unei adeverințe de la angajator care cuprinde concediile medicale efectuate în ultimele 12 luni).
La externare pacientul va primi inclusiv informațiile privind o eventuală apariție sau agravare a unor semne ori simptome care necesită revenirea de urgență la spital și planul de supraveghere post externare. În cazul externării la cererea pacientului acesta va solicita în scris acest lucru, menționând că solicită externarea contrar avizului medical.